dijous, 21 de novembre del 2013

La porta secreta


   No era aquell passadís, precíssament, el menys hostil, el menys perillós. Un olor a amoníac eixia d'una habitació que estava obscura. Algú s'havia deixat la porta oberta i s'havia oblidat de tancar-la. Ara l'ambient ja estava contaminat d'un aire irrespirable, el nas no tolerava les partícules tòxiques que desprenia aquell olor. No era bon moment per donar explicacions. No hi havia temps per preguntar-se per què feia aquella olor. Vaig estar apunt de boçar en mig d'aquell passadís on hi havia dos grans quadres dels quals no sabia qui era era l'autor. No els havia vist mai.

  En aquells moments d'incertesa per trobar alguna pista sobre aquell olor insuportable, em vaig apropar al final del passadís. Un cartell roig amb lletres blanques indicava que havia arribat al final del meu trajecte. Però estava equivocat. En les lletres minúscules pintades de negre posava: «Ací s'acaba la realitat i començà l'eternitat, troba-la abans que la mort et lleve el teu cor». No sé que volien dir aquelles paraules però volia escapar d'aquell passadís i d'aquell olor que m'acorralava i que m'anava deixant sense respiració, aleshores l'única alternativa va ser obrir aquella porta secreta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada