dijous, 5 de desembre del 2013

Un bany a mitjanit



  La vaig estar observant darrere de la porta, intentant que no em descobrira. Els meus ulls eren el punt de mira d'una pistola, estaven a punt de disparar dues bales seguides. En aquell moment vaig captar l'elegància que no demostrava quan estava al meu costat.

  Va deixar delicadament el seu vestit blanc i transparent damunt d'una cadira de fusta. Es va apropar al mirall, es passava el dit per les dues celles. Començà a fer postures i a jugar com li quedaven millor els cabells, si recollits o llançats al vent. Aquella perfecció per passar-se els dits entremig dels pèls, com si la seva mà fos una pinta. Es va tornar a mirar al mirall i començà a llevar-se aquell pintallavis de color roig intens, com el cor. Eren els millors llavis que havia vist i encara més quan aquella petita peca que tenia en el llavi inferior la feia més interessant.
  De la banyera blanca eixia el vapor d'aigua calenta que prèviament havia omplit. Aquella delicadesa i sensualitat en posar el primer dit del peu en una aigua calenta la va fer refugiar-se perquè li cremava un poc la pell. Ja a dins, va recolzar el cap deixant solts els cabells que li penjaven com una cortina. Es va relaxar va tancar els ulls i es va capbussar en l'aigua deixant, solament, les ungles pintades de negre al descobert.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada