dimarts, 31 de desembre del 2013

L'home dels somnis simples (El final)


  Una cosa va lliscar a sota la porta, és el silenci. Ve a deslligar-me els llavis. El temps ha passat, ha passat a la velocitat de la llum. Tot el que ara contemple ha canviat: la llum del sol, el cel, els núvols, hui no són el mateix que eren ahir i tampoc ho seran demà. Camine per aquell terrat buscant una solució als meus problemes, però no hi ha cap solució que em resulte eficaç. Wio ja no em visita, fa temps que se'n va anar buscant el mar, sembla que no ha fracassat. Tinc ganes de desaparèixer o ocultar-me en alguna gruta on ningú em puga trobar. M'han dit que el món està molt aprop d'acabar-se però quan mire fora els ocells estan sempre cantant. M'he cremat en molts cercles de foc dels qual he sortit ferit, és el torn d'extingir-los per sempre.

   Recolze l'esquena contra una pared bruta, descolorida, el temps ha esborrat el seu color original. Creue les cames i em pose a meditar. Vull posar la ment en un buit on la caiguda siga mortal. Ací s'acaba un trajecte de tres-cents seixanta cinc dies els quals he perdut l'amor, però també he recuperat el somriure. Desitge un final feliç en aquest trajecte que hui s'acaba. Desitge que en el principi d'un nou trajecte continue tenint els peus en terra i veure que la realitat és el dia a dia dels nous tres-cents seixanta cinc dies d'un nou viatge final del qual està a anys llum.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada