diumenge, 15 de febrer del 2015

Història d'una radio


Era una egoista. Ho volia tot per a ella i un dia se'n va anar amb la radio a una altra part. No sé a quin lloc, però lluny. En aquella radio dels anys setanta totes les vesprades sonava el rock and roll que a ella li agradava. Millor dit, que ens agradava. Seia en una de les quatre cadires de la taula que presidia la cuina i abans d'encendre l'aparell pregava irònicament perquè aquell continuara funcionant.

Quan la música començava a sonar seguia el ritme amb la punta de la sabata i després ho feia amb el cap. Els cabells es movien d'ací cap allà sense un ordre establert, la psicodèlia l'envaïa. Ni Lucy en el cel amb diamants ho haguera fet millor. Era conscient de que l'observava des del sofà i de vegades tancava la porta perquè jo no poguera espiar el vaivé dels seus braços i malucs.
Quan se'n va anar no va deixar nota alguna. Ni tan sols em vaig molestar en anar a buscar-la, segurament ja portaria centenar de kilòmetres recorreguts. El cas és que es va emportar la música a un altre lloc. Em vaig haver d'acostumar a oblidar els Beatles, el seu grup favorit, perquè era el que més em recordava a ella.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada