dijous, 4 de setembre del 2014

Cames creuades


 I després de trobar-nos en meitat del silenci del carrer, on les llums d'alguns bars eren les nebuloses que representaven aquella nit de rialles i mirades perdudes, em va dir que la millor forma d'acabar-se la copa era subjectar-la amb la mà dreta, movent-la perquè el gel es fonera amb l'amargor de l'alcohol i, per descomptat, amb les cames creuades.

 Hi havia dos sofàs adherits a la paret d'aquell edifici rectilini que representava la senzillesa d'aquell barri. En seure la vaig veure recollir-se els cabells cap a un costat. Eren uns cabells negres que feien conjunt amb un vestit negre, amb un toc brillant, semblava l'estrella que necessitava l'obscuritat per veure la claredat del seu davant. Vaig agafar la copa i vaig imitar la seua posició. Em vaig banyar els llavis amb l'alcohol. La meua mirada no va baixar la guàrdia en cap moment, ella agafava la copa amb tanta subtilesa que semblava que la copa estava feta d'un metall preciós.
 En un moment donat, les cames creuades es fregaren l'una amb l'altra, una fricció lleu que es mesclava amb el nostre parlar, amb el gel xocant en les parets de la copa i amb l'alè d'alcohol que respiràvem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada