dijous, 21 d’agost del 2014

L'ombra


 El taxi es va aturar i alguns papers de la cartera es va escampar pel seient. «Merda!», vaig exclamar en veu baixa. El taxista em va mirar per retrovisor darrere d'aquelles ulleres negres. Es pensava que li havia trencat alguna part del taxi. Però vaig pensar que una exclamació i uns papers no tenien la capacitat de fer una marca en el seient.

 Va començar a ploure i el carrer s'inundà de paraigües, d'abrics que feien esvarar les gotes d'aigua i de barrets que proporcionaven cau als rostres apagats de la gent. Mirant per la finestra intentant endevinar per quin carrer estava, una silueta de dona es va situar davant de la finestra per on jo mirava.
 -És ella! -vaig exclamar. El taxista em va mirar malament. Jo insistia-. És ella, senyor!
 -Però qui és ella? -el taxista es va llevar les ulleres atònit.
 -Ella! -vaig alçar la veu.
 -Qui? Solament veig una ombra, senyor.
 -Sí, una ombra que encara perseguesc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada