diumenge, 12 d’octubre del 2014

Un retrobament a distància


 La distància es va acurtar uns poc segons. Quan pensava que ens la nostra mirada s'intercalaria una salutació sense paraules, la gent començà a interposar-se entre nosaltres. Era com si saberen que el nostre destí seria no tornar a veure's mai més. Pensava que allò era el que la gent volia.

 La vaig veure obrint la porta de la cafeteria. Va mirar on jo estava assegut prenent l'aperitiu del matí. El cafè expulsava un aroma estimulant per al meu cervell. Necessitava aquell pessic d'energia per entrar en calor, en la calentor que no m'havia donat l'abric mentre venia cap a la solitària cafeteria. La vaig observar com demanava alguna cosa per desdejunar. Ens tornàrem a mirar però no hi hagué somriure, cap símptoma d'alegria per haver-nos retrobat després nou mesos. Més bé, hi hagué unes mirades serioses, de vegades, indiferents que contrastaven amb les veus de les persones que ens rodejaven.
 L'hora em va salvar de tornar a mirar-li als ulls.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada